PRICACY

vrijdag 2 december 2016

SINTERKLAAS








Zie ginds komt de stoomboot,
uit Spanje weer aan.
Hij brengt ons Sint Nicolaas,
ik zie hem al staan.
Hoe huppelt zijn paardje
het dek op en neer.
Hoe waaien de wimpels,
al heen en al weer.
Zijn knecht staat te lachen
en roept ons reeds toe:
"Wie zoet is krijgt lekkers,
wie stout is de roe!"
Oh, lieve Sint Nicolaas,
kom ook eens bij mij.
En rijd toch niet stilletjes
ons huisje voorbij!




of je het nu wel viert of niet
 een gezellig weekend..




foto's uit het boek
van Charlotte Dematons

10 opmerkingen:

  1. wat een gezellige serie plaatjes manon,
    die sintjes die tikkertje aan het spelen zijn dat vind ik leuk :-)
    ik wil ze allemaal, of ben ik dan te hebberig :-)

    leuk joh, veel plezier hé

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo mooi die oude prenten en het blijft ook een leuk feest

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh fijn, al die oude illustraties!! Gezellig, dat Sinterklaasfeest :-) We vieren het hier nog, ook al is onze enige dochter een non-believer geworden...
    Fijn weekend!
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige illustraties! Ik wens je ook een gezellig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige plaatjes! Heerlijk. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk die plaatjes...dit zijn echt de leukste!! Fijne avond. Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik woon in Australie maar ik zing dit liedje nog mit mijn kinderen. Gelukkige Kerstmis.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik woon in Australie maar ik zing dit liedje nog mit mijn kinderen. Gelukkige Kerstmis.

    BeantwoordenVerwijderen