PRICACY

dinsdag 20 juni 2017

SUMMER DELIGHT














Ik heb wat met licht,
mijn ogen zijn altijd op zoek naar 
bijzondere lichtinval,
schaduwen en zonnestralen.
Lastiger is het om dit op camera vast te legen.

Momenteel overal zie je 
de zonnestralen door de bomen
tussen de bloemen
op het water,
als je je ogen bijna dichtknijpt
is het een spel van licht.

Een koolmeesje verzamelt de haren 
van onze hond voor haar tweede 
misschien wel haar derde nest.
De heerlijk ruikende brem is bijna
over zijn hoogtepunt heen.

 Onverwachts zie ik nog een hert,
ze zijn er, maar door de vele
bladeren zijn ze nauwelijk te ontdekken.

Tjonge wat hebben we toch een prachtig voorjaar,
nou ja voorjaar,
het lijkt wel hoogzomer...
een klein stormpje daargelaten,
ik geniet van de zon met een glaasje citroenwater
mijn haakwerk en een heerlijk boek.

Wat wil een mens nog meer

een fijne week......





11 opmerkingen:

  1. heerlijk genieten samen met jou manon,
    ja wat willen we nog meer:-)
    hoor de mensen klagen hoe warm het wel niet is...
    ik vind het zalig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk verder genieten,
    doe ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk genieten in de zomerse tuin !! mooie foto's zijn het weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel meer valt er niet te wensen hè :) Hooguit een buitje in de nachten voor de plantjes maar laat de zomer zo maar komen. Heerlijke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja,het lijkt wel hoogzomer.
    Je hebt mooie foto's,Manon.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer hele mooie foto's gemaakt :)
    Ja het is nu heerlijk genieten :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk hé...ik geniet met je mee! Schattig..dat koolmeesje ;) Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is je goed gelukt om de impressie weer te geven via je foto's! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige titel, wat een prachtige foto's en wat een prachtige tekst. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, wat is dit een mooie tijd. Prachtige foto's van alles om je heen. Fijn dat ik mee mocht genieten.
    Fijn weekend, groetjes Will

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk wel eens: als mijn ogen eens foto's zouden kunnen nemen. Wat zou dat fantastisch zijn.Geniet maar fijn van al het moois om je heen.

    BeantwoordenVerwijderen