PRICACY

dinsdag 12 december 2017

WINTERCOLD

















Allereerst wil ik jullie heel hartelijk danken
voor de alle lieve hartverwarmende
reacties die ik van velen van jullie kreeg
op mijn vorige blogje over het
baby dekentje voor ons as kleinkind.

De dagen verstrijken
Het is ineens koud, winter,
de ochtenden zijn laat,
nevelig van een doordringende ijskou.
Het is dat we een hond hebben
die ons de hele dag vragend aan zit te lijken
of het al tijd is naar buiten te gaan,
maar ik zit liever binnen
kaarsjes aan, goed boek erbij
met zelfgebakken appeltaart.

De donkere dagen voor kerst,
ik houd er wel van.
wij wachten als grootouders
in gezonde spanning af.

ik wens jullie een warme gezellige week..





16 opmerkingen:

  1. ohhhhhhh breng de hond maar hier hoor :-) heerlijk wandelen een frisse neus halen, en och, wat is het lekker warm als je even loopt,
    ik ben liever buiten :-) ruilen we toch gewoon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze twee weken voor kerst koester ik ook altijd en ik probeer me niet te druk te maken, tot nu toe lukt dat prima. Lekker een beetje haken en zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige plaatjes. Maar die hazelaar schijnt rond de kerstdagen al stuifmeel af te kunnen geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar kan ik inkomen ;-) Ik zit nu ook het liefst lekker gezellig binnen. Hoewel zo'n frisse wandeling ook deugd doet, zo'n hond houd je gezond!
    Geniet van het wachten op dat nieuwe wondertje..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende foto's!
    Tja en zo'n labrador wil altijd wel naar buiten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow ! Wat een mooie foto's heb je gemaakt.
    Ja,ik houd ook erg van de donkere dagen voor Kerstmis.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer mooie foto’s :) het lijkt me elke keer weer spannend, een klein kindje erbij :) Ook hier proberen wij te genieten van de tijd en vooral je niet op te laten jagen! Groetjes en ook voor jullie een hele fijne week, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is net alsof jouw dagen via de foto's aan mij voorbij trekken... Zo mooi gedaan!
    En dan zo'n geweldig vooruitzicht...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi verstild landschap. En je dekentje is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's!
    En ook een mooi vooruitzicht.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende foto's en een heerlijk vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie gebeurtenis heb je in het verschiet, een kerstkindje. En er ligt al een warme omhelzing van oma klaar, een cadeau uit je hart en je handen. Mooi Manon! Ik duim voor een voorspoedige bevalling van een gezond kindje, X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is koud maar wat was het mooi buiten! Ik ben dan ook blij dat we een hond hebben wat zouden we anders veel missen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. laat het wit nog maar even terugkomen...en de kou! het is nu zooo grijs hier ;) dus geniet ik nog even extra van jouw blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, die labrador, net Rosa (-: Die vindt elk soort weer lekker. Ze ging zelfs in de sneeuw liggen rollen en had er de pest in dat ze niet mocht zwemmen.
    Spannend een kleinkind op komst...
    Ik kijk uit naar de terugkeer van het Licht.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen