PRICACY

vrijdag 30 oktober 2015

TEACOSY



                                              Granny Square Tea Cosy @ etsy.com


                                          Owl Tea Cosy  @  etsy.com


                                                 the crochet crowd  @  the crochet crown


                                                 Tangled Willow  @  pinterest


                                                Theetante San  @  madebysan


                                               Erika Knight   @   janet tea cosy


De dagen worden donkerder, al hebben we fantastische dagen achter de rug. Op weg naar huis reed ik langs een van de mooiste stukjes van Nederland.
Eenmaal thuis gekomen sloeg het weer om en dan is een warme kop thee altijd welkom. Maar de thee in de theepot was al koud en ik bedacht me dat ik wellicht een mooie teacosy zou kunnen gaan maken.
Hoeveel gezelliger klinkt dit Engelse woord voor theemuts. Je drinkt tea en je maakt het cosy, iets waar we nu de dagen gaan korten echt behoefte aan hebben. De Engelsen zijn meesters in het ontwerpen van de meest fantastische theemutsen. The sky is the limit!
ik heb er een paar voor je opgezocht, ik weet wel welke mijn favoriete is. Voor welke ga jij?


Een fijn weekend.....