PRICACY

vrijdag 7 oktober 2016

GRANNY STRIPES







Wie kent ze niet
en wat blijven ze toch leuk, 
de Granny Stripes.

Mijn dochter haakte dit dekentje onlangs 
als baby-kado voor een goede vriendin.
What a lucky boy,
hij zal er vast heerlijk 
 warm onder slapen.

Ze heeft het dekentje gemaakt
naar de tutorial van RENSKE
in allerlei kleurtjes Scheepjes Stone Washed 
met wit als basis kleur.
Ik ben er weg van.

fijn weekend..


PS.  op de give -away actie van vorige week 
heb ik heel veel reacties gehad
maar hij loopt nog, 
dus reageren kan nog..






18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig dekentje heeft je dochter gehaakt. Super mooie kleurtjes ook. Dat is zulk fijn garen om mee te haken!
    Heel fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is écht een juweeltje van een dekentje! Wow, ik smelt erbij, complimenten aan je dochter!! Krijg meteen zin om ook aan de slag te gaan. Nu nog ergens een baby scoren waar ik dit voor zou kunnen haken, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt helemaal mijn smaak...dat heeft je dochter mooi gehaakt! Steeds die ecrurandjes ertussen...helemaal leuk!! Fijn weekend, liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dekentje.
    Geniet van het weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o helemaal leuk bijzonder garen is dat toch pracht effect en het patroon blijft simpel maar o zo mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan van je dochter!
    Heb nog nooit een deken gemaakt met de granny stripe, hoe is het mogelijk?! Maar nu krijg ik er wel zin in, want van zo'n deken word je vrolijk!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi, de kleuren zijn super!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig dekentje! Netjes gehaakt en mooie kleuren, daar haar vriendin vast veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi dekentje in een heel mooie kleurcombinatie! Het is een bekend patroon, maar blijft inderdaad mooi en op diverse manieren toe te passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk en fleurig. Juist de eenvoudige patronen zijn vaak het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat ik mijn zelf gemaakte werkje zo kan delen! Heerlijk zo moeder zo dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooooi! en die kleurtjes. Prachtig dat stonewashed en lekker stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi! Lieve kleurtjes ook! Haakt zo lekker weg die stripes, hoef je niet zo op te letten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja mooooooi, wat n mooi kadootje om te krijgen voor je kindje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie streep .
    En volgens mij makkelijk te haken.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog!
    Wat een leuk blog heb je en zie dat je achter de duinen woont, heerlijk!!

    Fijn weekend,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die kende ik nog niet, Granny Stripes. Mooi en waarschijnlijk wat makkelijker om te haken voor mij. En dan ook nog in mijn favoriete garen, prachtig!
    Fijn weekend Manon!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie deken. Hele leuke kleurtjes.
    Fijne avond en een fijn weekend nog.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen