PRICACY

dinsdag 22 mei 2018

LOVELY MAY DAYS












Na een drukke week ben ik weer terug op aarde.
Ik wil allereerst jullie bedanken voor alle reacties.
op mijn vorige blog over de AVG.
Het verbaasde me niet helemaal,
een aantal bloggers zijn wakker geschud, een aantal zijn 
jammer genoeg geheel afgehaakt,
een aantal twijfelt wat te doen.

Maar wat mij het meest positief verraste was de geweldige
mail die ik ontving van de schrijfster van
het blog Bloggen en Loggen.
Zij had mijn blogje gelezen en kwam spontaan met een 
aantal tips en hulpmiddellen,
zodat ik mijn reactiebalk niet uit hoefde te zetten.
Er bestaan in Blogland gewoon nog goede mensen
die elkaar willen helpen.

Ik heb mijn blog aangepast
mijn reacties weer aangezet,
dit probleempje achter mij gelaten
en kijk weer mindfull om mij heen.

Deze geweldige meidagen,
ik kan er zo van genieten.
Door de lange te koude winter
lijkt het wel alsof ik mij er nu
meer, beter van bewust ben,
hoe mooi de omgeving om mij heen is.

Het recept van de heerlijk hartige pannenkoekjes
heb ik van het instagramaccount  Misses Rose, 
ze zijn hier een absoluut succesnummer.
Zit je niet op Instagram en wil je toch graag maken
mail me even, dan stuur ik het recept door.

Verder ben ik begonnnen aan een nieuwe
corner to corner deken, op verzoek
mijn lieve kleindochter Lotte.
Zij wordt te groot voor haar kleine dekentje 
en wil graag een roze, met geel en wit hebben.
Het is mijn favorite steek, ik heb er al
meerdere dekens mee gemaakt.
Ik heb op internet een meest fantastisch
randje met olifantjes gevonden
wie weet, of me dat lukt. Wordt vervolgd.

Verder heb ik een nieuwe liefde
cornish ware, schalen met wit en blauw,
past zo goed bij de omgeving waar ik woon.
Nee, ik hoef er zeker niet alles van te hebben
maar zo'n kan, om bv witte pioenen in te doen, 
het einde.
In Nederland is het lastig te krijgen
maar Cornelia servies heeft een mooie collectie.

Kortom genoeg om van te genieten.
ik wens jullie een hele mooie mei-week...








BewarenBewaren

14 opmerkingen:

  1. Gelukkig: de opmerkingen maken het bloggen, in ieder geval voor mij, wel extra leuk.
    Prachtige foto's heb je weer!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's Manon! Fijn dat we weer kunnen reageren en bij je vorige post was het helemaal smelten bij het "babyvoetje"! Leuk dat ik dat nu wel nog even kan melden. Wat zou bloggen nu toch zijn zonder reacties? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat fijn dat we weer kunnen reageren. :-) Er zijn zeker veel lieve mensen in Blogland dat maakt het ook zo leuk! Ik ga op zoek naar de pannenkoekjes ze lijken me heerlijk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepie Manon, gewoon weer terug kunnen reageren, dat is fijn! En heel lief van die ene persoon om je uit de brand te helpen!
    Ik had een privacyverklaring opgesteld, maar ga deze nog wat aanpassen voor de zekerheid.
    ps: Mooie foto's weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Manon,

    jouw blogpost heeft mij uit de brand geholpen. Met hulp van Nicole van Bloggen en Loggen heb ik nu ook een privacyverklaring geplaatst.
    Nu kunnen wij ons weer bezig houden met wat waar wij goed in zijn.

    Je hebt weer prachtige foto's.

    Lieve groeten,
    Octavia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, Blogland is geweldig! Dat heb ik ook al vaak ervaren... Heerlijk toch om elkaar zo te kunnen helpen. We blijven fijn bloggen met z'n allen hoor!
    Wat een mooie foto's deel je weer met ons. Je kunt zien aan het licht dat de zon scheen. Wat geweldig dat je de herten zo dichtbij kon halen...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn zeg !...we kunnen weer berichtje achter laten ...ik ga even naar haar blog om te kijken hoe of wat...liefs Ria x💜

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat we weer kunnen reageren :-) En wat een mooie foto's heb je gemaakt. Ik ben heel benieuwd naar het dekentje voor je kleindochter, dat olifantenrandje spreekt me wel aan, ben dol op olifantjes! En die hartige pannenkoeken zien er ook lekker uit, ik ga eens kijken hoe ik daar een vega variant op kan maken. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi dat het weer kan:-) en niet omdat het moet, :-) mag j e lettertype ook één ietsiepietsie groter alsjeblieft zodat ik het ook mét bril nog goed kan zien :-) fijn dat er nog lieve echte mensen zijn, en je pioenrozen ........ hemels, die van mij komen maar niet in bloei zó jammer ...❤

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook hier heel volle weken dus ik ben er nog steeds niet aan toegekomen...dat AVG gedoe! Nu vertelde een meneer op de radio vanmiddag dat individuele bloggers maar zelfs kleine webshops zicht er absoluut niet druk om hoeven te maken. Dat gaf mij weer wat rust want zo te horen wist hij er best veel van ;) Leuk dat corner to corner...dat wil ik ook nog eens doen. En ik heb vanmiddag gespiekt naar een olifantenrandje ;);)...echt zo leuk!!! (lief van je :) ). Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat je zelf ook hulp kreeg! Bloggen zonder reacties is helemaal niet leuk, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow, what a fantastic post! I would love to go for a hike in your wood.
    Amalia
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een prachtige foto's gemaakt. Heerlijk zomers. De pannenkoeken zien er lekker uit. Die ga ik ook eens maken.
    De AVG is even een klusje, maar ben je ermee klaar dan geeft dat een goed gevoel. Ik hoop dat veel bloggers gewoon lekker actief blijven op hun blog en zich niet door de AVG laten weerhouden. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van deze wet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen