PRICACY

dinsdag 7 mei 2019

A FABULOUS TIME OF THE YEAR























Elk seizoen heeft zijn charme, 
maar er is geen seizoen zo fotogeniek als de lente.
Het lichte groen, de nog lage schaduwen
de wolkenluchten,
de warme bijna zomerdagen en 
de koude bijna winterdagen.
Het heeft allemaal zijn charme
en het hoort zo bij ons klimaat.

Ik weet, ik ben een tijdje van de radar geweest.
op vakantie, energie opgedaan,
en bij terugkomst weer opgeslokt 
door de vaart van het leven.
Eeen maand lang meegedaan 
aan een challenge op Instagram
#aprilgardenantics ,
zo leuk om te doen, maar zo tijdrovend.
Het heeft mij wel veel inspiratie gegeven 
en ook een groot deel van deze foto's opgeleverd.

Het weer is omgeslagen, dus is er 
even de tijd om achter de computer te kruipen, 
die prompt niet wilde doen
wat ik graag van hem verlangde.
Maar ik ben er weer, een hoofd vol ideeen, 
een camara vol foto's,
veel nieuwe boeken op de plank,
leuke podcasts om naar te luisteren
en een tas vol met haak en borduurwerkjes
om ooit met jullie te delen.

eerst nog even een wandeling 
met Trix langs het strand.
de wereld in monochrome,
1000 schaduwen grijs,

wat is de lente toch mooi...





11 opmerkingen:

  1. Weer geweldige foto's. En haha die tas vol met haak-en borduurwerkjes. Zo staat er hier ook eentje. Ik hoop er binnenkort toch enkele van klaar te hebben maar er is in de lente zoveel te doen en te zien buiten dat ik er toch wel wat voor vrees. Ik ga toch nog eens even op je IG zien.:-) Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's. het groen in deze tijd,het geeft gewoon licht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een prachtige foto's en wat een prachtige lentekleuren. Het groen is in deze tijd zo nieuw en fris. Echt om lekker van de natuur te genieten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige foto's en je hebt gelijk de lente is een prachtig seizoen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De lente is een geweldig seizoen, maar het mag nu wel iets warmer worden :)
    Ach alles op zijn tijd, we krijgen nu nog de kans om binnen iets te doen, als het weer straks omslaat gaat er weer veel aandacht naar de tuin :) Groetjes en leuk dat je er weer bent, kunnen wij weer genieten van je foto's, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om je prachtige foto's weer te mogen zien!
    Daar krijg ik nooit genoeg van...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontluiken, kleur bekennen, het is allemaal zo mooi! Fijn dat het lente is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's, maar die dame met haar hoed op in de zon, dat klopt toch niet. Het lijkt wel winter op het moment. Maar hopelijk komen er snel betere tijden aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och, wat een heerlijke foto`s! En fijn dat je weer energie hebt opgedaan. En wat kan je dan alweer snel opgeslokt zijn in het dagelijks leven hé! Ik geniet ook altijd zo van de lente, heerlijk dat frisse groen en de zon die steeds warmer word. Heerlijk! Ben benieuwd naar al je leuke plannen!

    Fijne week verder!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kom toevallig op je blog terecht, wat leuk!

    Wat maak je mooie foto's!Lijkt me heerlijk om zo dicht bij de zee te wonen.Maar hier in Limburg is het ook erg mooi, je moet het natuurlijk wel willen zien!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin wish you deign to visit my website, thank you :)

    BeantwoordenVerwijderen