PRICACY

dinsdag 2 februari 2016

CROCHET ALONG 2014 is AF !!









                             



Mijn CROCHET ALONG 2014 deken is af !!!

Ik ben zo blij, mooi op tijd om mee te geven aan mijn lieve kleindochter Eva, nu ze voor langere tijd naar het buitenland vertrekt. 
Toen ze laatst bij ons was, wilde ze er al onder liggen, om te kijken hoe ver ik was. Er helemaal onder verdwenen zei ze:  "de deken ruikt naar oma".

Ik weet nog dat ik begon, begin november 2015. Een mand vol met bolletjes en het schoot maar zo langzaam op. 

Nu is de deken 1 meter bij 1.40 meter. Ze is nog maar zo'n klein meiske, mijn Eva. Ik heb de deken aan 3 kanten een rand gegeven, als ze groter is, kan ik er nog een stuk aanhaken. De mand met bolletjes is voor tweederde leeg en ik heb de overgebleven bolletjes veilig opgeborgen in een plastic zak met een stukje zeep. Want over een paar jaar kan ik deze kleurtjes misschien niet meer krijgen.

Er komt nog een labeltje aan " made by oma manon" .

Nu houden mijn konijnen de wacht, tot de deken vertrekt naar zijn mooie nieuwe bestemming! Met een glimlach neem ik er afscheid van, ik heb elke steek met liefde gehaakt.







Ik wens jullie een fijne dag...


                     

5 opmerkingen:

  1. Enorm leuk geworden! Eva boft maar met deze oma :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! En jouw woorden erover maken m nog mooier! Wat een leuk blog heb hè. ..ik ga je volgen. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Petra, dank voor je reactie, leuk dat je me gaat volgen!!
    groet
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij prachtig geworden, complimenten met dit vrolijke resultaat. Ik weet zeker dat deze met liefde gemaakte deken heel dierbaar gaat zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen