PRICACY

vrijdag 25 maart 2016

PAASEIEREN PIMPEN





                                                               annemarie's haakblog
                                                               de haakfabriek
                                   
                               


                                                                      
                                                            henmarette









Paaseieren-pimpen is een leuke bezigheid. Je kan ze kleuren, beschilderen, mutsjes geven, noem maar op.

Ik stel voor, ga dit jaar eens helemaal los.
Probeer wel de eieren een kleurtje te geven met natuurlijke kleurstoffen. want van al die tabletjes word ik niet vrolijk. 
Er staan op internet veel recepten maar die van Nieneke vind ik de beste. Het is makkelijk zat, het kost alleen iets meer tijd.

Zelf ga ik met de kleintjes voor de eitjes met de vingerafdrukjes van een heel klein beetje vingerverf, daar maken we dan een mooie tekening van en we gaan natuurlijk paaseieren zoeken met onze paasoren op, ik kan niet wachten.






voor mijn kleinste kleine naar patroon van little cotton rabbits


Mede namens de paashaas wens ik jullie hele gezellige Paasdagen...








8 opmerkingen:

  1. O dankjewel ...( wat een eer ) dat je mij eieren mooi
    vindt ...ja ik kleur elke jaar weer anders ...
    de rode kool kwamen uit mijn tuin ..je moet ze alleen iets langer in het water laten liggen ..hoe langer de eieren in de kleur staan hoe dieper de kleur ( dat is het geheim ) meer als 3 uur ... Vrolijk Pasen ...
    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een link op mijn fb ...geplaats
      https://www.facebook.com/inandaround.myhouse

      Verwijderen
  2. Hihi...die eieren met gezichtjes...dat deed ik vroeger...zo grappig! Prachtig die paarsrode..het blijft leuk hé...eieren versieren. Het haasje heb ik een paar jaar geleden gemaakt en komt elk jaar weer tevoorschijn...ze zijn leuk hé. Fijne Paasdagen, Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely Easter ideas! Thanks for sharing!
    Happy Easter to you and family!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for your comment
    Have a lovely Easter
    With love Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk he, al die verschillende ideeën om aan de slag te gaan! Helaas gaat mij dat dit jaar niet meer lukken. Ik had graag weer eieren geverfd met echte bloemen en blaadjes in natuurlijke verfstoffen. Zo leuk om te doen! Misschien al te laat, maar hier de link:
    http://lupineke.blogspot.nl/2012/04/paaseieren-versieren-met-echte-bloemen.html
    Fijne Pasen Manon!

    BeantwoordenVerwijderen