PRICACY

dinsdag 4 september 2018

CHALLENGE















Voor degenen die mij niet op Instagram volgen,
 afgelopen maand heb ik meegedaan aan een challenge,
Elke dag van de maand augustus kreeg ik een onderwerp
waar ik een foto over of van moest maken.

Nu ben ik niet zo'n binnenhuisfotograaf
natuur is meer aan mij besteed,
maar daarom leek het mij juist leuk om mee te doen
en om te kijken of ik de opdracht zo kon ombuigen
in een soort foto die ook bij mij hoorde.
Een aantal  foto's die ik gemaakt heb zou ik nooit
in mijn blog verwerken, maar vind ik nu wel
leuk om met jullie te delen.

Het heeft me weleens hoofdbrekens gekost
omdat het onderwerp me totaal niet aansprak.
Maar over het algemeen heeft
het mijn horizon verbreed en is het 
automatisme van zomaar een 
een fotootje op instagram zetten doorbroken.

Ik ga niet nog een maand meedoen
misschien nog eens een andere challenge
want het stemt me wel tot nadenken.

ik wens jullie een heerlijke nazomer week!..




13 opmerkingen:

  1. Je hebt het goed gedaan Manon klasse !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt leuke, sfeervolle foto's gemaakt, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een lief warm huis, waar dieren zich welkom voelen dat is duidelijk manon, schattig om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je toch gelukt, mooie beelden van een gezellig huis.
    Nog een fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gedaan hoor, elke dag een foto. Je hebt een mooi lichtinval in je huis. Ons huis heeft de kamer op het Noorden en daardoor vrijwel nooit direct zonlicht in de kamer. Alleen tijdens een paar weken in de zomer, op een bepaald tijdstip.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's. Die mok! Ik ben weg van de mok met het hert. Nog nooit zo eentje gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. De mok is van Highland Stoneware. Het design ‘ Stag’ is niet meer in de collectie maar misschien kanje via eBay of een andere dergelijke site er nog een vinden groet Manon

      Verwijderen
  7. de foto's zijn wel goed gelukt hoor. Enne wat heb jij heerlijk veel bloemen in huis! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke geniet foto’s mooie bloemen hoor!...liefs geniet van de komende herfst ...heerlijk kaarsjes zijn aan hier hoor...liefs Ria 🌾🧡🌻🍂🍁🍄

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Everything looks so pretty! The tea tray is amazing. And the cake looks yummy. Nice of you to invite us into your home.
    Amalia
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much. The bamboo tea tray is of Hinchcliffe & Barber. They have beautiful things.

      Verwijderen
  10. Het is wel leuk om op deze manier eens heel andere foto's te maken. Ik vind ze mooi geworden in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is niet te zien,dat dit soort foto's niet je favoriet is.

    BeantwoordenVerwijderen