PRICACY

vrijdag 21 december 2018

MERRY CHRISTMAS





















Het jaar 2018 kan ik niet beeindigen zonder jullie 
hele fijne feestdagen te wensen.
Ik weet, ik ben een tijdje afwezig geweest.
Het ging even niet meer, noem het maar een writer's block.
In het begin zat ik ermee, voelde me een beetje schuldig
later bedacht ik me dat bloggen geen heilig moeten is.
Ik verdien er geen geld mee,niemand verplicht me.
Dat het juist iets is, wat je moet doen met je hart, niet je ratio.

Ik ben me wel gaan nadenken hoe het zo gekomen is
en kwam tot de conclusie dat iedere week misschien wat veel is.
Daarom zullen jullie mij in de toekomst zeker terug zien
maar iets minder frequent, alleen op die momenten als mijn hart het ingeeft.

De natuur is mooi op het moment.
Zeker in de vorstperiode heb ik van mijn wandelingen
 genoten.  Op de donkere sombere dagen was ik aan het knutselen.
Het groene kerstboompje op de eerste 
foto is een DIY pakketje van Snapdragon Studio.
Ik ben bij haar member, dan krijg je elk kwartaal 
een verrassingspakket waar je iets mee of van kan maken. 
Elke keer weer een feestje.

De papieren ster heb ik gemaakt van boterhammenzakjes. 
Je ziet ze veel op social media mn Instagram langs komen,
binnen 10 min heb je zo'n ster in elkaar.
Op internet vind je overal tutorials.
Mijn inspiratie vond ik bij Homemade by Joke.
De zakjes kan je krijgen bij Bol of knutselzaken.
Leuk om met kinderen te maken.


Mijn deken voor mijn middelste kleinkind is af. Het was een megaproject, 
maar ze is er zo blij mee en slaapt er nu 
elke nacht heel tevreden onder.

De kerstdagen worden druk en chaotisch,
dat kan ik nu al voorspellen. Mijn zoon uit het 
buitenland komt over met zijn gezin, ook mijn dochter
met haar kinderen zal er een week zijn.
Hoe waardevol en bijzonder kan ik het krijgen.
ik voel me een bevoorrecht mens.


Tot slot rest mij niet anders om jullie hele fijne dagen te wensen.
Laat je niet gek maken door alle drukte en alles dat moet of zou moeten.
Geniet van de kleine dingetjes, die zijn al groot genoeg.


A Song was heard at Christmas

"a song was heard at Christmas
to wake the midnight sky
A Saviour's birth, and peace on earth
and praise to God on high

The angels sing at Christmas
with all the hots above,
and we sing the newborn King
His glory and His love."

                            By Timothy Dudley-Smith



MERRY CHRISTMAS










10 opmerkingen:

  1. Fijne kerstdagen met je gezin. En een goed 2019. Met af en toe een blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto"s. Fijne dagen en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hele fijne dagen gewenst met je familie en af en toe bloggen is ook prima. Ik lees ze graag ook als ze wat minder frequent verschijnen.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe wat je hart je in geeft dan komt het zeker goed fijne gezegende dagen gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele fijne dagen ....Manon....liefs Ria ❤️🎄💋💚

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De foto's zeggen eigenlijk alles...
    Het komt zoals het komt, het leven. En dat is goed...
    Gezegende kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je hele fijne dagen! Enne ik ben al lang blij dat we je blijven zien hier met je prachtige foto's! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk kunnen jullie terug kijken op een paar fijne en gezellige dagen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig Nieuwjaar Manon, ik hoop dat je dagen heel erg fijn zijn geweest en dat 2019 alles heeft wat je wenst
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen