PRICACY

vrijdag 1 januari 2016

GELUKKIG NIEUWJAAR







                           




                                 





Lieve volgers,  ondanks dat ik nog in mijn winterslaap ben, wil ik jullie een geweldig en gelukkig 2016 toewensen. Dat al jullie dromen en wensen uit mogen komen en dat jullie voornemens langer houdbaar zijn dan eind januari. Want de meeste voornemens blijken op blue monday vaak al gesneuveld te zijn.

Het oude jaar heb ik al " verbrand " met het kampvuur dat we met de kleintjes hebben gestookt. Het was voor mij persoonlijk een mooi jaar, met als absoluut hoogtepunt het weekend van mijn verjaardag.
In mijn directe omgeving waren vreselijke dieptepunten. Dierbaren hebben het afgelopen jaar veel verdriet gehad en hun naaste verloren. Mijn hart gaat naar hen uit.
Gelukkig weten we niet wat 2016 gaat brengen en dat is maar goed ook.

De kerstdagen waren warm, gezellig en druk. Als een wervelwind zijn ze voorbij gegaan.  De maand december was een maand waarin ik eindeloos hapjes en drankjes heb gemaakt voor alle lieve mensen die langs kwamen en het huis vijftigduizend keer heb schoongemaakt. Je zou het gevoel wel helemaal vast willen houden, aan de andere kant gedij ik beter bij de relatieve rust die de maanden januari en februari brengen. Dat zijn van die maanden waar je je zo mooi op 1 doelstelling per dag kan richten en  en die dan ook kan voltooien.

Mijn voornemens voor 2016 gaan niet verder dan mij in januari te trakteren op mooie dikke warme flanellen lakens, het lezen van nieuw uitgekomen boeken en hopen op mooi koud winterweer. Dit lijkt mij voorlopig meer dan voldoende.

Ik heb nog nauwelijks tijd gehad voor de tuinzadencatalogus. Ook ben ik er nog niet helemaal uit welke deken ik ga maken als mijn CAL 2014 af is,  ik ben al ruim over de helft en nieuwe uitdagingen beginnen te kriebelen.
Ik denk dat ik maar eens een lijstje ga maken voor wat ik in het nieuwe jaar allemaal wil gaan doen en maken. Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, geen idee waarom niet. Wintertijd is droomtijd.

Kom heerlijk bij, neem nog het laatste staartje champagne en toast met mij op dit zonnige begin van 2016.

Ik ben benieuwd of jullie voornemens hebben voor het nieuwe jaar ??

fijne dag....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten